Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Projev jsem neviděl ani neslyšel, ale díky Bohu, že máme konečně hlavu státu, která podporuje přijetí EURa. Země uprostřed Evropy, obchodující hlavně se zeměmi, které mají EURo už dávno - a my pořád váháme a pořád trváme na tom, že zlatá česká koruna.....

Mám pocit, že když se Němci vzdali Německé marky a Francouzi Francouzského franku, tak jejich národ a jejich hrdost byla zasažena víc.

EURo bychom měli mít už dávno. Čím dříve, tím lépe.

4 15
možnosti
JV

Co to je EURo, ekonome?

0 0
možnosti
JS

Jak na tu hrůzu může někdo soudný říci, že šlo o povedený projev

20 8
možnosti
JP

Ten kdo přemýšlí

3 16
možnosti
Foto

Po mnoha letech byl dnes v televizi na místě hlavy státu nikoli sebestředný egomaniak, ale jedinec, který se nepotřebuje presentovat, že já......

Dodržuje striktně Ústavu, nepotřebuje člověka s jiným názorem označit za idiota či pitomce, nepoučuje ostatní, že to dělají blbě. Jsem za něj rád.

19 20
možnosti
DR

Pravda. Označil je poněkud jinak, byť výsledný efekt je úplně stejný.

"Varoval před populisty a extrémisty. „Populisté a extremisté, kteří lákají na líbivé sliby a nestraní se zneužití či přímo rozdmýchávání našich obav, získávají hlasy snadno."

Když už před vánocemi apeloval na politiky ohledně zneužívání pražské tragédie, kde je tedy třeba jeho vyjádření k MPSV, kde si traktorista pořádal vánoční mecheche, i když se vedle dávno střílelo? Nepostřehl jsem to ani v tom projevu, ale ani před tím.

20 4
možnosti
MV

M37i98l87a26n 41V26i69k

1. 1. 2024 18:08

"Snad tento rok bude tím rokem, kdy si budeme moci říci: Máme dobrou vládu, co tu funguje pro nás."

To už budou nové volby a pětipes půjde do ...?

9 5
možnosti
JK

Hm, pán je vtipálek.... A pokud potom nastoupí Babiš, tak to bude lepší???? Tomu snad může věřit jen totální blb!

4 13
možnosti
PL

Konvenční projev, nekontroverzní, neútočný, nesebestředný, nerozeštvávající.

Pámbuzaplať, že po dlouhé době máme prezidenta s konvenčním projevem.

17 12
možnosti
Foto

Havlíček označil projev za provládní. To jako, že aby byl projev dobrý, musí být protivládní?

14 9
možnosti
DR

A nestačí objektivní?

11 4
možnosti
JK

Mě se projev pana prezidenta líbil. Nečekal jsem nic zásadně jiného, byl to prostě dobrý projev. Akorát teda s eurem jsem byl trochu zaskočen.

2 3
možnosti
MV

Dobrý projev, adekvátní obsah bez teatrálnosti a urážení. Za mě po létech projevů dvou narcisů spokojenost.

17 10
možnosti
DR

No nevím. Od jeho projevu jsem čekal všelicos, ale že z toho bude pouze mlácení prázdné slámy, čili pouze předčítání prázdných frází o ničem, to jsem opravdu nečekal.

Kdybych vyhrabal někde z archívů některý z novoročních projevů Husáka, tak to vyšlo nastejno. Totální zklamání.

21 18
možnosti
PC

Poslechl jsem si (čistě jen pro zajímavost) cca 3 min. Bohatě stačilo. Nic jiného jsem totiž ani nečekal - jako vždy a nejen v případě tohoto pána) nic jiného nežli jen prázdné floskule, prázdná tvář, čtecí zařízení... jako kdysi, hodně dávno.

Pokud je někdo s takovým prezidentským projevem spokojen, pak to nesvědčí o ničem jiném, než že má na p. prezidenta skutečně jen velmi malé nároky.

21 14
možnosti
JR

J31a15n 81R81á65ž

1. 1. 2024 15:31

Představa že v budeme někdy mít dobrou vládu, která funguje pro nás, je hodně utopistická!

PS. Vstoupit do eurozóny, kde se relace průměrného dluhu vůči HDP pohybuje nad 83%HDP a v absolutních číslech se vloni v říjnu zvýšil na 13,67 bilionu eur (více než 337 bilionů korun), a u šesti států eurozóny státní dluh převyšuje 100% HDP, považuji za nesmysl.

Mimochodem, přijetí eura není žádnou zárukou ochráněni před vysokou inflací, ani zárukou finanční stability státu! To je úlohou vlády a zejména ČNB.

23 4
možnosti
Foto

Představa, že budeme mít někdy dobré občany, je utopistická stejně.

3 17
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 37,98
  • Průměrná čtenost 1692x
Občas si připadám jako jednooký král mezi slepci. Nepochopený, leč stále nad vodou, neb jde přeci jen o tu jízdu, co nazývá se život.

Seznam rubrik