Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela dobrou glosu k tématu má Standa Biler na *a2larm.cz*. Povětšinou má na věci reálný náhled a v tomto případě tomu není jinak.

0 0
možnosti

Přátelé, hlásím, že Babišova kampaň funguje. Včera jsem šel pokoupit pár nezbytností do Lidlu, cestou jsem minul předělaný Baštův billiboard (teď je tam ten motiv s Babišem, jak tam ukazuje prstem, ve stylu "I ty se můžeš stát členem naší fašistické strany"). V lidlu jsem pocitoval vyložený odpor k lidem, úplně jsem se snažil odhadnout, kdo z těch špína důchodců volil estébáka, snažil jsem se nedýchat ten vzduch, co oni vydechli. Opravdu, fyzický hnus z kontaktu s ostatními lidmi. Soudím teda, že pokud Babiš vydrží s těmi hnojomety, má šanci být náš prezident - slabším povahám se totiž může stát, že toto neustojí a znechuceně se na zbytek roku schovají do sklepa, nebo tak něco. Tzn. přátelé, nasaďme pozitivní myšlení a obraťme to, považujme hnojomety za zkoušku naší odolnosti, snášejme ten fekální déšť hrdě, a vnitřně se posilujme tak, abychom ten příští týden byli v kondici učinit to málo, co fašounka vykáže do patřičných mezí.

0 0
možnosti

Včera jsem smíchy sjel ze židle, když Babniš prohlásil, že chce oslovit i lidi z Václaváku. Antivaxeři to budou Babišovi;-D;-D;-D

4 0
možnosti

R18e59n36é 27H19a37l18l90a

17. 1. 2023 7:27

Já si naopak myslím,že to bude naopak. Andy původně vysál ODS,pak převlékl a vysál ČSSD,KSČM a teď se chystá na SPD. Takže sbohem Tomio...

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, mám jen věcnou poznámku. Typ je znak, druh, model, například u auta typ sedan, kabriolet. Odhad je tip. Jako pomůcku si vždy vzpomeňte na jméno sázkové kanceláře.

1 0
možnosti

J70i18r62i 33T61i25c72h24y

16. 1. 2023 19:08

Vojensky vrcholny strateg Szabo se ted pustil do politickeho tematu. Zachytil jsem v jeho prispevku mimo mnohych jinych invektiv zminku o demagogii. S tou tedy silne oplyva.

1 7
možnosti

A kdo si vzpomene, že Klaus před svým druhým zvolením orodoval pro sebe u komunistů? A kdo mu top připomíná?

Máme holt nové téma, neboť je v kurzu dělat chytrolína.

1 0
možnosti

Shodneme se na tom, že SPD má stabilně kolem 10 %. Baštu volilo necelých pět procent. Zbytek buď nevolil, nebo to pragmaticky hodil Burešovi v prvním kole. Tady už stejně moc velký potenciál není. Jediný potenciál, který tu Bureš má, je najít své další dno. A toho již s Foldynou dosáhl. Takže si to shrneme, Bureše podporuje Anofert, KSČM a SPD.Rv

16 2
možnosti

Ještě uvidíme pane Szabó. To si řekneme příští sobotu odpoledne.

0 9
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 37,98
  • Průměrná čtenost 1692x
Občas si připadám jako jednooký král mezi slepci. Nepochopený, leč stále nad vodou, neb jde přeci jen o tu jízdu, co nazývá se život.

Seznam rubrik